Hoe huur je een robot? We leggen het je in minder dan 60 seconden uit in de video hiernaast!
Liever lezen? Dat kan natuurlijk ook…
Hoe huur je een robot?
Hoe huur je een robot? Het is eigenlijk eenvoudiger dan je zou verwachten.
Je begint met het invullen van het contactformulier voor de robot van jouw keuze. Naast de contactgegevens laat je ons weten welke robot je wenst, wanneer het evenement plaatsvindt, de locatie van het evenement en wat je van de robot verwacht. Vergeet niet een telefoonnummer te vermelden waarop we je kunnen bellen!
Het eerste contact
Wij begeleiden je graag in het proces, dit hebben wij al vele malen gedaan. Samen plannen we dan alles rond de verhuur. We bespreken de eisen van de locatie, wat jullie willen dat de robot doet, wat de robot daadwerkelijk kan en de prijzen. Als blijkt dat een andere robot beter geschikt is, zullen we die aanbevelen.
Tekenen van de offerte
Als wij ons werk in stap 2 goed hebben gedaan, is de offerte slechts een formaliteit. Als deze ondertekend is gaan we verder. Zo nodig schrijven we samen het draaiboek voor de robot. En vanaf dat moment hoef je je eigenlijk nergens meer zorgen over te maken. Wij weten wat de bedoeling is en bereiden de robot voor zoals afgesproken. Wij programmeren de robot, verzorgen het transport, hebben eventueel contact met de locatie om de technische zaken af te stemmen en onze mensen zijn gebrieft over wat ze voor jullie gaan doen.
Work hard, play harder
Wanneer onze technische mensen volledig tevreden zijn over de voorbereidingen van de robot en onze robotprofessionals de performance perfect in de vingers hebben, gaat de robot op weg naar het evenement. Onze robotprofessional installeert de robot ter plaatse, test hem opnieuw en voert de performance uit. Diezelfde robotprofessional is ook het aanspreekpunt gedurende de hele aanwezigheid van de robot. Hij weet precies wat de bedoeling is en wat we in de voorbereiding hebben afgesproken.
Wanneer je een fantastisch evenement hebt gehad en de robot iedereen heeft verbaasd, pakt de robotprofessional de robot netjes in en zorgt ervoor dat hij weer op transport gaat. Nu rest alleen nog de factuur die je van ons ontvangt en die wij graag binnen 15 dagen betaald zien. En dan beginnen we voor het volgende evenement natuurlijk gewoon weer bij stap 1, samen met jou!